Blogga eller inte?


Vad hände med mitt bloggande? Jag går och funderar.. om jag ska fortsätta eller inte, isåfall hur och framförallt varför. Vill dela med mig av mitt liv till vänner och familj. Vill göra det fullt ut, personligt nära och på riktigt. För vad jag använder för schampoo bryr varken jag eller ni er om. Det finns roligare och viktigare saker här i världen.

Vill kunna skriva precis vad jag känner, nära ärligt och på riktigt. Men vill jag att vem som helst ska kunna läsa vad som helst när som helst? Svar nej. Samtidigt frågar jag mig vem som verkligen läser eller vad jag är rädd för? Man vet faktiskt inte vad som händer i framtiden tänker en mogen röst inom mig, du kanske ångrar att så stora delar av ditt liv ligger öppet för vem som helst att läsa. Varsågod. Nej den tanken är faktiskt inte lockande oavsett. Men går det att skriva halvpersonligt? Inte nämna namn, hoppa vissa detaljer och vara nöjd ändå? Kanske. Jag ska försöka.

men.. kan inte sluta fundera på vilka som läser? vill veta vilka som faktiskt uppskattar den, så kommentera gärna! :)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Du vet att jag är här och läser flitigt :)

2010-01-14 @ 18:34:52
URL: http://airaudo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet hjärtat : )

2010-01-14 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0