Gårdagskvällen



Hade en superkväll igår! Tyvärr kom vi lite sent till Asken men premiären verkade ha varit jätte lyckad och vi hann med lite ostar och ett gott glas vin.. Har tyvärr inga bilder, glömde liksom bort att fota för jag var så glad och nyfiken på hur allt gått. Var verkligen jätte kul att se hur de lyckats men kändes lite som att sitta på avbytarbänken och se sitt lag spela en viktig final. Jag vill också vara med! Älskar gänget, stämningen och hela idén med Asken. Hög klass på mat och service men avslappnat och hemtrevligt. Närproducerat och uppfinningsrikt. Ni som inte varit där måste dit. Kanske kan jag fortsätta på Asken till hösten om jag pluggar vidare i Norrköping eller Linköping.. det får tiden utvisa : )

Hittade en bild från bygget på Askens facebook sida som jag lånat,så här såg det ut under uppbyggnaden:

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0