Min orgasmatron


Den heter tydligen så, min nya leksak. Första gången jag provade en orgasmatron var i Prideparken i somras, det var som att få en orgasm som gick från hela huvudet ända ut i tåspetsarna. Jag var såld på nolltid, men tyvärr hade jag inte råd. Så idag, helt oväntat, sprang jag på en hög av orgasmatroner på teknikmagasinet och bestämde mig självklart för att äntligen köpa hem en. Tyvärr hade de endast en minivariant, vilket bara ger mig ett litet rus som stannar uppe i knoppen. Jag är glad ändå, bättre med en liten än ingen alls ; )

Om ni ska köpa en, välj en stor med flera rader av spröt. De ger bäst effekt.. Det är för övrigt fasansfullt roligt att skriva orgasmatron (orgasmatronorgasmatronorgasmatron), passar mig perfekt som fullkomligt älskar att larva mig med fåniga ord..


Kommentarer
Postat av: Elisa

Aaa.. jag ryser bara jag tänker på det, sååå skönt!

2010-01-07 @ 03:10:01
URL: http://airaudo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0