Vad händer idag?


Pluggar såhär på morgonkvisten, sen ska jag ut på stan och ha möte med SIA, sen träffa Anna en snabbis. Därefter ska jag sätta mig på nått fik och nöta instuderingsfrågor för att faktiskt få nånting gjort, här hemma har jag inte diciplin nog att göra vad jag måste. Har liksom förträngt det faktumet att jag har tenta på tisda.. men nu jävlar! Usch jag har så galet mycket att göra, ska skriva vidare på en hemtenta också, redigera årets momsredovisning och leta försäkringar. Hur ska jag hinna? Det kommer bara inte gå, jag får prioritera och göra vad jag kan.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Den ena foten framför den andra och sen tvärt om. Ett steg i taget :)

2010-01-29 @ 10:21:44
URL: http://airaudo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0