Varför gör jag så här?


Det är inte ok att gå i sneakers i slutet av januari när man har snökaos och upp mot en dm snö på vägarna, men det gör jag. Man blir sjukt blöt och kall, och känner sig dessutom rätt fånig. Vad gick fel? Det är min antishopping sida som har slagit till, eller i och för sig lever jag i den mest hela tiden. Tycker verkligen inte om att shoppa, framförallt inte skor eller byxor och då blir det liksom inte av först jag inser att det inte håller längre men då kan jag ha gått en halv vinter utan ordentliga skor eller tillräckligt med varma sköna tröjjor. Suck. Min plan är att bli så rik så jag kan anställa en personal shopper.. men det lär ju ta några år.. tur att Anso bjöd ner mig till stan på en kopp kaffe så att jag kan ändra mitt syndiga leverne.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elisa

Visa nya stövlisarna! :)

2010-01-29 @ 10:23:59
URL: http://airaudo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0