Klippa kort?


Glömde min kamerasladd när jag åkte ner till Halmstad i förra veckan men nu har J skickat hit den med posten :) Tyvärr har jag inten superkamera och är ingen mästerfotograf men det är bilder och man ser vad det är på dem ok? ; ) Behöver lite råd om hur jag ska göra med håret. På den översta bilden ser ni hur håret ser ut idag, rätt långt och helst uppsatt för att inte skylta med hur slitet det är. Det understa kortet är det kortaste jag nånsin haft, trivdes rätt bra i det.. vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Elisa

Jag tyckte du passade attans bra i det korta, få förunnat att klä i kort hår!

2010-01-17 @ 00:07:53
Postat av: Maria

Tack :) Bra att veta, även om det känns rätt bra själv är det ett rätt stort steg o klippa så kort ; P

2010-01-17 @ 12:21:08
Postat av: Becci

Båda är fina :) Du ser lite tuffare ut i kort hår, och snällare i långt.

:)

2010-01-17 @ 18:19:39
URL: http://beccifluff.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack Becci :) Är trött på att va snäll så blir nått i stil med den nedre modellen.. hoppas på att få tid imorgon!



Ta hand om dig..

2010-01-17 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0