Angripen av fula grön gubbar


Två dagar, no see. Eros och jag har snubblat ner till västkusten igen och det verkar inte bättre än att jag överfölls av ett virus på vägen. Är ok nu men igår var jag helt förstörd. Absolut hela  jag värkte, gjorde ont av att bara prata eller få en vindpust på sig. Huvud & halsvärk har också hittat hit. Idag är jag tack och lov lite bättre, men långt ifrån bra. Var illa tvungen till att äta och slängde rätt ambitiöst ihop en hemmaspikad pytt i panna i förmiddas. I vanliga fall brukar dem bli fantastiskt goda men smakade mest ingenting idag. För att jag inte lagade med kärlek eller för att mina smaklökar har fullt upp med att ha ihjäl fula gröna gubbar i min hals? Vet inte, men passa er så att dem inte hoppar över till er..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0