Back on track


Hujja! Gillar att slänga mig med fåniga ord ; )

Myller. Skratt. Dofter. Är tillbaka i den något bisarra men fantastiskt roliga restaurangvärlden. I torsdags kväll gjorde jag en väl behövd insats på Asken, hade superkul och började framåt småtimmarna att känna mig riktigt hemma igen efter flytten. Det mesta är som det alltid har varit, förutom att allt är i mycket större proportioner, vi är fler i personalen och mer fokus har lagts på det svenska temat. Jag kan inte annat än stormtrivas, ser bara fram emot att bli lite varmare i skorna så att jag kan leverera mitt allra bästa.

Tidigt på morgonen därpå ringde de från Asken igen och frågade om jag kunde jobba över lunchen. Hann inte annat än att kasta mig in i duschen, slänga på mig ett par kläder och springa iväg. Precis innan ruschen hann komma igång ringde J och sa att han var sjuk och undrade om jag kunde jobba för honom på "hans" restaurang ikväll. Gårdagen blev med andra ord rätt slitig. Idag ska jag ladda batterierna med spenat, låta Eros springa av sig och slappa ett par timmar innan det bär iväg till Asken igen. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0