En strålande dag!

Idag har jag äntligen något att ta i! Möte med Almi, skotta bort snön från taket på glasskiosken och ikväll, håll i hatten, ska jag äntligen få jobba på Asken igen! Är grymt peppad :) Och lite nervös inför mötet med Almi, kommer de tycka att firman har goda framtidsmöjligheter eller kasta mina idéer i sjön? På tal om firman var jag på banken igår och pratade lån, kändes konstigt. Händer det verkligen mig redan att jag pratar banklån och funderar över pensionssparande? Skumt.

Kommentarer
Postat av: Toastmasterkillen

Jag blir lite nyfiken om mötet med Almi =) Vad är ditt företagande kring för idé?



Designen funkar, men vad är det som du har ändrat? Tycker att det ser lite som det gjort de senaste gångerna jag har varit inne...

2010-02-11 @ 12:31:19
URL: http://www.toastmasterkillen.se
Postat av: Elisa

Jobbar du på asken ikväll? Vad kul! :D

2010-02-11 @ 14:38:31
URL: http://airaudo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0