Grafisk design & kommunikation





Har hittat en utbildning som jag är intresserad av. Grafisk design och kommunikation, en 3 årig utbildning via LIU belägen i Norrköping. Tanken är att jag vill ha en högskoleutbildning i grunden att luta mig tillbaka på, ifall mina planer på ett välbetalt entreprenörsliv inte skulle gå i uppfyllelse. En plan B helt enkelt. Problemet är att det kliar i mina arbetsfingrar, just nu vill jag inget hellre än att komma igång och jobba. Bygga ett hem, få en vardag och så småningom kunna bilda familj. Ska jag vänta i över 3 år på det? Samtidigt har jag ingen som helst aning om ifall mina egna vingar skulle bära inom eget företagande, eller om jag i dagsläget har möjlighet att få den typen av jobb jag vill ha utan utbildning? Vägvalen är svåra och jag är faktiskt trött på att behöva fatta viktiga framtidsbeslut. Vill vara klar med det och bara kan fokusera fullt på det jag gör. Någon som har något bra tips på hur jag kan tänka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0