Just do it


Hur svårt kan det vara så svårt att få städningen gjord?! Min lilla djävul på högra axeln står och stampar, liksom vägrar. Varför ska man slösa bort ens viktiga liv med något så tråkigt som städning? Försökt komma till skott i flera timmar nu, är pinsamt svårt. Hur gör man för att lura sig själv? För jag vill verkligen ha det städat, innan det är gjort går jag ändå omkring och irriterad över mig själv för att jag inte gör vad jag ska. Komiskt nog tror jag alltid att jag kommer vakna upp imorgon, fylld av energi och diciplin till att städa.

Som belöning (förhoppningsvis ;) ska jag och J se Farsan och käka Tacos. Vi har inte kunnat ses ordenligt på fler dagar så det kommer bli helmysigt : )


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0