Våren, var är du?


Det riktigt kliar i fingrarna på mig, vill komma igång med företagsarbetet på riktigt! Jag ska inte gå på sparlåga som jag gör nu, behöver dagliga utmaningar. Blir liksom loj av att inget göra, fast jag egentligen vill gasa på för fullt. Tyvärr kan jag inte mycket göra innan våren dyker upp, och det verkar ta ett tag i år.. Finns det något roligare än att driva eget företag?! I sommar händer det grejjer :D

Vad händer ikväll? Bak med världens gulligaste Elisa och ett besök på älskade Asken. Tjohoo vad jag är glad : ) Innan dess lite städning och hundgöra..

SIA glass (som levererar glassen jag säljer) , är i mina ögon sveriges överlägset bästa glassproducent. Kika in på deras fräscha hemsida efter sommarens nya smaker redan nu vet jag!


 


Kommentarer
Postat av: HAKAR

Håller med dig , vartfan är våren?

2010-02-10 @ 15:04:43
URL: http://hakarb.blogg.se/
Postat av: Elisa

Lalala.. för jag är världes gulligaste! :D

2010-02-10 @ 21:58:43
URL: http://airaudo.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, ja det är du hjärtat!

2010-02-11 @ 11:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0