Distant dreamer


Med risk för att låta religös: Våran värld är vacker. Vi gick en långpromenad vid havet idag, kom ner lagom till att solen gömde sig i horisonten och gick därifrån först när det var stjärnornas tur att lysa istället. Det var magiskt. Som liten drömde jag faktiskt om att bli astronom, kan sitta i timmar och bara njuta av en klar stjärnhimmel. Men vad gör man egentligen som astronom? Har ingen aning. Undrar vem som skriver alla vedervärdiga horoskop i alla än mer vedervärdiga tidningar? Hoppas man inte automatiskt delar fikarum med dem som astronom, isåfall vill jag bli nått annat.

Nu väntar ett varmt bad och Duffy - Distant Dreamer!

(kan inte lägga till en länk av nån anledning, ser ikonerna men de är avmarkerade och går inte att klicka på. Hur ändrar jag det, nån som kan? när vi ändå är i farten vill jag styla om sidan så den blir lite roligare men kan inte htmlkoderna, antar att det är dem man ska använda? nån, snälla? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0