Älskade vän!


När jag och Moa slår våra kloka huvuden ihop fullständigt smäller det filosofiska gnistor runt oss. Redan som 17-åringar kunde vi prata i timmar om vad livet har för mening och hur vi skulle lösa våra bekymmer. Idag ringde hon och jag kunde släppa alla spärrar och fullständigt ösa ut varenda liten tanke och känsla som jag går och bär på. Det är magiskt. Vi är som helan och halvan och jing och jang på samma gång. Tack för alla kloka ord och för att du är världens bästa vän. Saknar dig i mitt liv! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag saknar er båda så fruktansvärt mycket! Måste ta mig i kragen o komma till Norrköping i sommar o umgås med er! :)

2010-02-20 @ 15:09:40
URL: http://lindahammarstromco.blogspot.se
Postat av: Maria

Vad sött, vi saknar dig med! Tycker jag verkligen att du ska göra :D

2010-02-21 @ 13:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0