Trött på mig själv men glad för lillan


Jag är en fullständigt hopplös människa. Tappar bort allt hela tiden, missuppfattar, glömmer, snubblar och välter. Jag är känd som en riktig slarvmaja, med råge. Idag när jag och J kom iväg till veterinären visade det sig att våran tid var igår och inte idag, jag hade inte ens rätt på tidpunkten. Jag som varit så orolig och vill ha svar på varför hon blev så dålig. Som tur är har hon blivit fortsatt bättre och behöver knappt besöket längre, även fast det vore skönt för oss att veta hur vi kan förhindra att det händer igen. Och jag är oerhört tacksam att det inte var något allvarligt, hon är stark det lilla livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0